2015. január 15., csütörtök

50 könyv egy év alatt- avagy a kezdetek kezdete

Hellóka!

Köszöntelek szerény blogomon, akárhonnan fújt is ide a szél. Először is hadd kezdjem azzal, hogy nem vagyok új a blogolás világában már próbálkoztam vele de nem éreztem eléggé motiváltnak magam hozzá, ezért abbahagytam...de nem baj, mert katasztrófa volt a régi. Remélem ezzel az újjal több sikerem lesz. Akárhogy is köszönöm, hogy benéztél és elolvastad ezt a pár sort.


A motiváció: 
Ugye ismered az  50 köny egy év alatt kihívást?Nem? Kattints a linkre hogy megtudd!:)

Előterjeszteném, hogy régen és most is nagy könyvfaló voltam. Mindenevő vagyok szóval nem nagyon válogatok könyv és könyv között, amit ajánlanak elolvasom. Már kialakulóban van a stílusom, bár még nem merem határozottan állítani,hogy tudom is mit akarok, ezért is jó ez a kihívás, mert rá vagyok kényszerítve az új kihívásokra, és hogy szempontok szerint kezdjek válogatni. Ebben az évben már 3 könyv "le van tudva" és már meg is fogalmazódott bennem a bejegyzések témája.

Most tehát egybekötöm a két kedvenc elfoglaltságomat: olvasás és írás 
Nem is tudom mi ez a vágy bennem, hogy a gondolataimat megosszam másokkal. Igen az a tipikus lány vagyok aki inkább a háttérben marad, ha nem kell nem áll az osztály elé felelni, és mindig izzad a tenyere ha véletlenül muszáj megszólalnia. Ez van majd leküzdöm a gátlásaimat. Első lépésnek tekintem ezt a blogírást, személyiségfejlesztés céljából ha úgy tetszik.

Utálom ha kritizálnak de tudom, hogy a hibáimból okulhatok, így a blogírás ebből a szempontból is kihívás számomra. Tudom, hogy nem fogom ezt megúszni és azzal, hogy beléptem a kibertérbe bizonyos szinten sebezhetővé tettem magam Neked.

Remélhetőleg mikor visszanézem ezeket a sorokat nem fogok megbotránkozni az írásomon. Úgy érzem ez egy nagyszerű kezdet számomra, hogy új megvilágításba tegyem az olvasást akár Neked, akár a mai fiatalság számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése